lørdag 27. november 2010

Harry Potter and the Deathly Hallows

Ok, jeg hadde INGEN forventninger til denne filmen. Etter diverse dårlige anmeldelser, (som jeg vanligvis ikke bryr meg om når det kommer til HP), og negative artikler om at magien var borte, var jeg redd regissøren hadde ødelagt alt.
MEN filmen var kjempebra! Harry, Hermione og Ron har vokst, og spiller bedre. Det er flere lune scener i filmen, som er koselige, litt morsom her og der, og jeg skvatt flere ganger. Det er sånn det skal være! Det er jo en såkalt "etappefilm", men jeg syns regissøren har klart seg bra. Naturbildene er med på å skape stemning, det er litt dystert, som i boken.




Viktig å ha nok godt når man ser HP


2 kommentarer:

  1. Hei Karoline, den filmen gleder jeg meg til å se! Fin anmeldelse og kjempeflott blogg! Hilsen Arne

    SvarSlett
  2. Takk for det!! :) bare å glede dere til filmen!

    SvarSlett