søndag 13. februar 2011

Morsdag

Idag er det morsdag, og jeg syns det er fint med en dag hvor man kan sette litt ekstra pris på mammaene sine.
Det er jo mange som syns at valentinesdag, morsdag og farsdag er overdrevet, for "amerikansk", og at det er mest for butikkenes del at vi har disse merkedagene. Men jeg syns ikke at man trenger å overse dagene helt for det. Er det ikke litt godt, og koselig å gjøre noe ekstra for noen en gang i blant? Jeg syns selv det er litt teit med alle de produktene som dukker opp i forbindelse med dagene, spesielt irriterer jeg meg over morsdag- og farsdagskortene, som er altfor stereotypiske.
Jeg syns det er greit at det er en spesiell dag i året, for selv om man gjerne vil så blir det ikke alltid slik at man gir ekstra oppmerksomhet uoppfordret..
Forresten så har kjæresten min sagt at jeg kan glemme at det skjer noe romantisk på valentinesdagen, (han er i Paris da uansett). Men det er helt greit, for han er så søt og snill hele året.

Vi kjøpte noen fine blomster til mamma, skrev et kort og lagde vafler. Det var veldig koselig!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar