onsdag 10. november 2010

Let it snow

I år har jeg bestemt meg for å ta vare på julen.



Tidligere år har julen bare flydd av gårde, jeg har jobbet hver dag, stresset rundt etter julegaver, og ikke fått tid til noe koselig og plutselig var det julaften. I år skal det være annerledes! Jeg har sagt fra at jeg ikke kan jobbe noe særlig ekstra, jeg skal ha tid til å bake pepperkaker med niesen min, pynte til jul hjemme hos mamma og hos meg selv, komme hjem på Lucia og spise lussekatter, se julefilmer, tenne adventslys, kose meg med å ordne presanger og skrive julekort. Og viktigst av alt, jeg skal være masse sammen med de jeg er glad i.
I helgen skal jeg og kjæresten ta en dagstur til Drøbak, jeg har lyst til å se julehuset, det virker så koselig. I midten av desember skal vi til København sammen og handle julegaver, og på tivoli. Gleder meg til å se Tivoli pyntet til jul med masse juleboder!



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar